Ukrainian (UA)Russian (CIS)

Назва: Підприємство. Стратегія Успіху.

Автори: Кшиштоф Облуй (Krzysztof Obłój), Віталій Надашкевич

Анотація:

Науково-популярна книжка «Підприємство. Стратегія успіху»  знайомить читача з основними поняттями стратегічного менеджменту, описує основний інструментарій стратегічного аналізу підприємства та наводить ряд рекомендацій щодо розроблення і втілення в життя власної унікальної стратегії. Теоретичний матеріал багато ілюструється прикладами з історії відомих закордонних та вітчизняних підприємств. Книжка адресується студентам, учасникам шкіл бізнесу (в тому числі MBA), викладачам, управлінцям середньої та вищої ланки, підприємцям.

ДЕТАЛЬНІШЕ

 

 

Надашкевич. Підприємство. Стратегія Успіху.

 

Кількість сторінок (приблизна): 360

Елементи форматування: текст, таблиці, схеми, графіки, графічні ілюстрації (перові)

Цільова аудиторія: менеджери середніх та великих підприємств, підприємці, викладачі ВНЗ, студенти.

Основні переваги:

Ø     Доступність викладеного матеріалу (легкозрозумілі мова та викладення матеріалу, уникнення надмірної науковості)

Ø     Велика кількість цікавих бізнес-історій підприємств (в тому числі і вітчизняних), котрі ілюструють теоретичну частину

Ø     Успіх видання, на котрому базувалася данна праця, (книжка Strategia Sukcesu Firmy) на польському ринку.

 

Контакти автора: witoberest [at] gmail.com

 

Наша продукція: